Česká pošta – balík do ruky

  • Doručení zpravidla následující pracovní den od podání.
  • Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty.
  • Prostřednictvím České pošty lze zasílat pouze balíky o hmotnosti do 30 kg.
  • Jestliže nemůžeme doručit všechno zboží z objednávky v jednom balíku, bude vaše objednávka rozdělena a poštovné u dalšího balíku hradíme my.
  • V případě, že Vás dopravce nezastihne, zásilka bude uložena na poště.
  • Standardní úložní doba na poště je 7 dní, můžete si ji však sami prodloužit až na 15 dní.

 

 

Přepravní společnost DPD

  • Doručení do druhého pracovního dne ode dne podání.
  • Oznámení o doručení zásilky vám bude zasláno prostřednictvím SMS nebo e-mailem den předem.
  • V den doručení obdržíte interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení.
  • Pokud vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu nebo e-mail.
  • V případě neúspěšného doručení vám zanechá kurýr na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem).
  • Prostřednictvím www.chcisvujbalik.cz lze změnit termín nebo adresu následujícího doručení.
  • V případě druhého neúspěšného pokusu o doručení vás DPD Zákaznický servis kontaktuje telefonicky a dohodne s vámi jiný termín předání zásilky.
  • Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou u řidiče přepravní společnosti.

 

 

Přepravní společnost PPL

  • Doručení do druhého pracovního dne ode dne podání. Standardní čas doručování je v rozmezí 8-18 hod.
  • Den před doručováním zásilky obdržíte informativní email, který obsahuje všechny informace o zásilce.
  • Řidič PPL vás bude v den doručení zásilky kontaktovat formou SMS na vámi uvedené tel. číslo s časem předání.
  • Zdarma můžete změnit instrukce o doručení (adresu, datum, osobu příjemce) prostřednictvím www.pplbalik.cz nebo prostřednictvím zákaznického servisu. (V případě změny doručovacích parametrů je nejzazší termín pro doručení zásilky 7 dní od prvního pokusu o doručení).
  • Můžete sledovat harmonogram doručování zásilky dle PSČ doručení, na webových stránkách www.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních stránek www.m.ppl.cz.
  • Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou u řidiče přepravní společnosti. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič PPL.
  • V případě nezastižení budete informováni prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilka vám bude automaticky doručována znovu následující pracovní den.
  • Jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, bude vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 10 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat dopravce.